گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

فروش عرق چایر

فروش عرق چایر


فروش عرق چایر : بدین وسیله به اطلاع مردم عزیر می رسانیم که عرق چایر با کیفیت تضمینی بفروش می رسد. عرق چایر باز کننده عروق قلبی می باشد. در اغلب مردم ایران به علت نبود فعالیت ورزشی و پر خوری چربی ها انباشته شده و به صورت رسوب در رگ های خونی دیده میشود. مقدار رسوب رفته رفته زیاد شده و مسیر رگ بسته میشود. وقتی مسیر رگ بسته میشود فشار پمپاژ قلبی باعث پاره شدن رگها شده و گاها در مغز باعث خونریزی های مغزی می شود. در نهایت سکته روی میدهد. این اتفاق در عروق قلبی و مغزی بسیار دیده میشود.

ما در گروه کشت و کار گیاهان دارویی در کارگاه تولید عرقیجات گیاهان دارویی بهترین عرقیات را با بهترین کیفیت تولید میکنیم. عرقیات گیاهی منشا طبیعی داشته و می توانندکمک خوبی برای درمان بیماری ها باشند.

عرق گیاهی چایر اوتی از ریشه گیاه دارویی مرغ تولید شده است. مرغ اغلب علف هرز مزراع کشاورزی بوده و در هنگام شخم و آمماده سازی زمین جمع آوری می شود. چایر برای در مان گرفتگی عروق قلبی بسیار مناسب می باشد اغلب پیرمردان و آنهایی که سن بالاتری دارند از گرفتگی عروق رنج می برند. ما برای درمان این عارضه به صورت تضمینی این عرق را توصیه می کنیم.

برای خرید عرق چایر اوتی میتوانید با شماره تلفن 02177526742 تماس حاصل فرمایید. دفتر ما تهران خیابان شریعتی می باشد. برای خرید عمده و خرده می توانید تماس حاصل فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی