گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

بذر سنبل الطیب 5 تا 10 روز پس از کاشت در دمای مناسب و رطوبت کافی سبز می شود. خاک سبک، عمیق و حاوی ترکیبات هوموس، خاک های مناسبی برای کشت این گیاه هستند هوای گرم و رطوبت کافی نه تنها برای رویش این گیاه مناسب است بلکه در افزایش کیفیت ومواد موثره ی آن تاثیر مطلوبی دارد. کشت مستقیم بذر سنبل الطیب به هیچ وجه توصیه نمیگردد. توصیه ما کشت نشای گیاه دارویی سنبل الطیب می باشد. سعی کنید ابتدا بذر را خزانه کنید تا بعد از آماده شدن نشا، آنرا به مزرعه جهت کشت انتقال دهید. فواصل بین ردیف را 50 سانتیمتر و روی ردیف بین دو بوته 25 سانتیمتر در نظر بگیرید.

    نکات مهم زیر را مطالعه کنید…

    • قیمت بذر گیاه دارویی سنبل الطیب: هر کیلوگرم 2000000 تومان می باشد.
    • قیمت خرید از 100 گرم به بالا بصورت عمده و زیر 100 گرم به صورت خرده محاسبه میگردد.
    • برای خرید با دو شماره تلفن 02177526742 یا 09380626822 تمای حاصل بفرمایید.
    • خلوص فیزیکی بذر 100 درصد می باشد.
    • درصد جوانه زنی بذور بالای 85 می باشد.
    • نشای سنبل الطیب بسیار حساس می باشد و نشا باید سریعا کاشته شود.
    • روش کشت به همراه بذر ارسال میگردد
    • اطلاعات تکمیلی در مورد بذر سنبل الطیب
    • خرید آنلاین بذر سنبل الطیب به صورت گرمی
    • (قیمت هر گرم 5000 تومن می باشد)

      بذر گیاه دارویی سنبل الطیب: اغلب در کشور ما گلخانه دارانی هستند که به تولید نشا مشغول هستند و از این راه امرار معاش میکنند. هر ساله در حدود سه ماه مانده به فصل کشت بهاره، گلخانه داران شروع به کشت بذر در گلخانه ها کرده و بر اساس بذر های کشت شده در طول مدت دو تا سه ماه نشا را به مرحله انقال رسانیده و آماده فروش میکنند. تولید نشا شرایط خاص خود را می طلبد و باید تولید کننده نشا تا حدودی در این مورد اطلاعات و تجربه داشته باشد. نداشتن تجربه تنها عامل شکست در تولید نشا می باشد. دوستی از ساری زنگ زده بود و میگفت به علت استفاده از کود نیتراته گیاهچه های رشد کرد بادرنجبویه سوخته اند و خشک شده اند. این نشان میدهد تجربه باید باشد. در هر صورت بذر سنبل الطیب در داخل بستری بسیار سبک پخش شده و بوسیله ماسه بادی بسیار نازکی پوشانده میشود. آبیاری شده و اجازه نمیدهیم در طول روز سطح بستر خشک گردد بعد از دو هفته بذور سنبل الطیب جوانه زده و سطح بستر سبز میگردد. متعاقبا در طول دو ماه نشا ها به اندازه ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر رسیده و در مدت یک ماه بفروش میرسند.


      نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت 6037997219892784 بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن 09380626822 نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

      نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

      نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

      آدرس دفتر و شماره تماس برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی 02177526742 و 09380626822 می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی