گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

بذر گل راعی 4 تا 7 روز پس از کاشت در دمای مناسب و رطوبت کافی سبز می شود. خاک سبک، عمیق و حاوی ترکیبات هوموس، خاک های مناسبی برای کشت این گیاه هستند هوای گرم و رطوبت کافی نه تنها برای رویش این گیاه مناسب است بلکه در افزایش کیفیت و مواد موثره ی آن تاثیر مطلوبی دارد. کشت مستقیم بذر گل راعی توصیه نمیگردد. بذور گل راعی بسیار ریز می باشند. اما توصیه ما کشت نشای گیاه دارویی گل راعی می باشد. سعی کنید ابتدا بذر را خزانه کنید تا بعد از آماده شدن نشا، آنرا به مزرعه جهت کشت انتقال دهید. فواصل بین ردیف را 50 سانتیمتر و روی ردیف بین دو بوته 25 سانتیمتر در نظر بگیرید.

نکات مهم زیر را مطالعه کنید…

    • قیمت بذر گیاه دارویی گل راعی ایرانی: هر کیلوگرم 1000000 تومان می باشد.
    • قیمت خرید از 100 گرم به بالا بصورت عمده و زیر 100 گرم به صورت خرده محاسبه میگردد.
    • برای خرید با دو شماره تلفن 02177526742 یا 09380626822 تمای حاصل بفرمایید.
    • خلوص فیزیکی بذر 100 درصد می باشد.
    • درصد جوانه زنی بذور بالای 75 می باشد.
    • بذر تولید شرکت هربال مارکت بوده و 100 درصد ایرانی می باشد.
    • روش کشت (دستورالعمل کشت) به همراه بذر ارسال میگردد.
    • اطلاعات تکمیلی در مورد بذر گل راعی ایرانی
    • خرید آنلاین بذر گل راعی ایرانی به صورت گرمی
    • (قیمت هر گرم 5000 تومن می باشد)

      در آلمان مطالعه ای برای مقایسه اثر گیاه دارویی راعی و ایمی پرامین بعنوان یک داروی ضد افسردگی صورت گرفت. در این آزمایش تعداد ۳۰۰ بیمار که از افسردگی متوسطی رنج میبردند استفاده شد. این آزمایش به مدت شش هفته انجام شد و در هر روز به تعدادی از بیماران ۷۵ میلی گرم ایمی پیرامین به صورت دو نوبت در روز و به تعداد دیگری از بیماران حدود ۲۵۰ میلیگرم عصاره گل راعی به صورت دو نوبت در روز تجویز شد. نتایج نشان داد که عصاره گل راعی به مراتب بهتر از ایمی پرامین اثر کرده و برای افسردگی با شدت ملایم و متوسط بهتر از ایمیپرامین عمل میکند.
      مطالعات اولیه فیتوشیمیایی نشان میدهد که ترکیبات دارویی موجود در گل راعی از جذب نروترنس میترهای اولیه از عوامل شادی و خوب بودن مانند سروتونین، نور آدرنالین و دوپامین جلوگیری می کند.
      نتایج آزمایشگاهی نشان میدهد عصاره گل راعی اثرات معنی داری بر روی گیرنده هایی مانند آدنوزین، گاما آمینوبوتریک اسید الف و گاما آمینوبوتریک اسید ب و گلوتامین دارد. همچنین عصاره بدست آمده از گیاه کشت شده در شرایط مزرعه ای باعث کاهش تعداد گیرنده بتا آدرنجیک و افزایش تعداد گیرنده سروتونین در بخش جلویی و تغییر غلظت نروترنس میترها در بخش های از مغز میشود که با مکانیسم افسردگی در ارتباط هستند. با افزایش گیرنده های سروتونین، دوپامین ونور آدرنالین افسردگی تا حدود زیادی از بین می رود.
      قدمت استفاده از گل راعی به بیش از ۲۰۰۰ سال پیش برمیگردد. این گیاه در موارد درمانی زیادی بکار برده میشود. به عنوان مثال به عنوان مسکن برای دردهای ناشی از ورم مفاصل، تنظیم کننده جریان اوره خون، درمان اسهال، ترمیم سوختگی، ترمیم زخم معده و جراحات دیگر همچنین درمان بیماری سل و انواع دیگر بیماری ها مانند اضططراب، تشویش، افسردگی (مالوخولیا)، مرض های روانی و برخی بیماری های روحی دیگر. تحقیقات جدید نوآوری های در کاربرد درمانی گیاه دارویی راعی کشف کرده است. مانند سندروم خستگی مزمن، پی ام اس (مجموع اتفاقاتی که در زنان ما بین تخمک گذاری و پریود رخ میدهد)، آلودگی های باکتریایی و ویروسی، اسهال خونی، درد مثانه، تومور هایی با منشا باکتریایی و سندروم ترنر. محققان این گیاه را واقعا معجزه گر میدانند.


      نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت 6037997219892784 بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن 09380626822 نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

      نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

      نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

      آدرس دفتر و شماره تماس برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی 02177526742 و 09380626822 می باشد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی