گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

پک بذر گیاهان دارویی هربال مارکت : امروزه بذور گیاهان دارویی مصارف متعددی دارند. از این رو تامین بهترین بذر با کیفیت کاشتی و تولید محصول گیاهان دارویی دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد. تولید بذر در هر کشوری با توجه به نیاز کشاورزان و اقلیم موجود در آن منطقه اختصاصات خاص خود را دارد. اقلیم های کشاورزی و شرایط حاکم در هر منطقه ای تعیین میکند که چه گیاهی با چه رقمی قدرت رشد و تولید محصول خوبی میتواند داشته باشد. گاهی این سوال پیش می آید که آیا بذری که خریداری شده است قابلیت کشت و کار در آن منطقه را  دارد؟ بر اساس همین شرایط باید بذری در اختیار کشاورز قرار گیرد که بدون دغدغه آن را کاشته و منتظر برداشت محصول باشد.

ما در هربال مارکت برای افزایش فرهنگ کشت و کار گیاهان دارویی در بین خانواده های ایرانی اقدام به تولید و تهیه پک بذر گیاهان دارویی کرده ایم. این پک شامل 150 پاکت بذر کوچک می باشد. همانطور که در تصاویر می بینید این پک شامل 15 نوع گیاه دارویی می باشد. ما در داخل این پک از هر نوع بذر گیاه دارویی 10 تکرار گذاشته ایم. و با هر پاکت میشود ده گلدان کاشت. تعداد بذر در این پاکت حداقل 20 عدد می باشد ولی در برخی بذور مانند اویشن، زوفا، بادرنجبویه و برخی دیگر بیش از 100 عدد بذر می باشد.

توضیحات کامل در اینجا 

  • مهدی قنبری