گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

هربی کالا

با توجه به تقاضای روز افزون محصولات کشاورزی سالم و ارگانیک توسط عموم مردم در سطح شهر های بزرگ و کوچک و نبود اعتماد و اطمینان در این حوزه که میتواند منشا اتفاقات ناگواری باشد، بر آن شدیم تا با ایحاد یک فضای مجازی و مشخص در زمینه تامین نهاده های کشاورزی و برخی محصولات فساد ناپذیر در زمینه های خشکبار مشکل تامین این قسم از نیازمندی های کشور ایران را برطرف کنیم.

هشت سال کشت و کار گیاهان دارویی و فعالیت در حوزه تولید نهاده های کشاورزی و فروش تلفنی و اینترنتی آنها به قدر کافی ما را در این زمینه قوی و با تجربه کرده است. هربی کالا اکنون توانایی تولید چندین نوع بذر و نشا را دارد و در این زمینه توانایی های خود را به اثبات رسانده است. هربی کالا اکنون در زمینه تامین انواع بذور گیاهان دارویی، بذور سبزیجات و بذور پر مصرف گیاهان زینتی فعالیت میکند و به زودی تمام بذور موجود را وارد سایت میکند تا علاقمندان در حوزه های مختلف بتوانند مطابق سلایق خود به خرید محصولات هربی کالا بپردازند. 


مقالات مرتبط با این موضوع: در زیر میتوانید مطالب مرتبط با این پست را مطالعه کنید.

تجربیات مردم در مورد فیبروم و درمان گیاهیفیبروم و زردچوبهدرمان فیبروم با طب سنتیعلل ایجاد فیبرومدرد فیبروم چیست ؟درد قاعدگی و قاعدگی دردناکچه عواملی باعث ایجاد درد در ناحیه لگن می شود؟فیبروم رحمی چیست؟علائم فیبرومیخرگوشک یا ماهورخرگوشک یا ماهور و اثرات دارویی آنخرگوشک



  • ۹۵/۰۷/۲۳
  • مهدی قنبری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی