گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

با سلام و خسته نباشید. مدتها بود میخواستم گیاه دارویی رازک را به صورت گل خالص خشک شده در اختیار شما قرار دهم. لذا بعد از مدتها پیگیری موفق شدم گل خالص و تازه این گیاه را تهیه و برای فروش بسته بندی کنم. گیاه دارویی رازک خواص دارویی زیادی دارد و اغلب در ایران ناشناخته می باشد. اما از این به بعد ما این گیاه را به صورت تازه و تولید مهر 1395 در انبار داریم و منتظر خرید و تماس شما هستیم.

 گیاه دارویی رازک در سایت هربی کالا به صورت انلاین به فروش می رسد. و لازم است برای خرید در بسته بندی های صد گرمی وارد سایت هربی کالا شده و خرید خود را به آسانی انجام دهید. با کلیک بر روی هربی کالا وارد لینک خرید گیاه دارویی رازک شوید.



لینک خرید گیاه دارویی رازک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی