گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

رازک

فروش رازک

رازک از جمله گیاهان دارویی مهم و ارزشمند می باشد که هر ساله توسط کشاورزان ایران عزیز تولید، خشک و بفروش می رسد. این گیاه دارویی یکی از گیاهانی می باشد که برای افزایش آرامش بدن مورد استفاده قرار می گیرد. تاثیرات دارویی رازک بسیار زیاد می باشد. طعم مطبوع و بی نظیر همه دلستر های موجود در بازار بخاطر رازک می باشد. دمنوش رازک با اینکه بسیار تلخ و تند است اما اثرات درمانی قابل توجهی از خود نشان میدهد. ضد نفخ بوده و با مصرف دمنوش اون میتونید از شر نفخ رهایی پیدا کنید.

تولید و کشت و کار گیاه دارویی رازک طی ده سال اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است و امسال با اینکه سطح زیر کشت این محصول در کشور به صورت عمودی افزایش یافته بود اما با همه این اوصاف نتوانست باز هم در تامین تقاضای داخلی موفق گردد. رازک یک گیاه چند ساله می باشد که شرایط کشت و پرورش آن بسیار متفاوت از انچه ما در اغلب گیاهان دارویی می بینیم هست. رازک گیاهی شبیه به بقیه پیچ ها می باشد که به دور هر چیزی که در اطرافش باشد میپیچد. یعنی مانند خیار گلخانه ای نیازمند داربست می باشد تا گیاه برای تولید بهتر گل آذین ماده و نر به دور آن پیچیده و بالا رود. در کشور مجارستان که مهد تولید رازک می باشد گاها ستونهایی با ارتفاع 13 متر برای انتقال و هدایت رازک استفاده میگردد. ما نیز به کشت و تولید رازک در تبریز مشغول هستیم و این کار رو در کشت مخلوط با باغات سیب و گلابی انجام داده ایم. کشت و کار رازک به رسیدگی دائم نیاز دارد و معمولا فصل گلدهی و برداشت مزرعه رازک به پاییز خورده و سرمای هوا اذیت میکند.

میزان تولید ما محدود می باشد ولی کیفیت تولید ما بسیار بالا می باشد گلهایی درشت و بسیار پر عطر که در همون چند دقیقه اول انسان کمی سر درد خفیفی میگیرد و سپس به آرامش خوبی می رسد. بار موجود بسیار خالص و اعلا می باشد. برای خرید این گیاه دارویی ارزشمند هم به صورت عمده و هم بصورت خرده میتواند از دو راه اقدام کنید.

راه اول: خرید آنلاین از سایت فروشگاهی ما (هربی کالا) لینک خرید رازک از هربی کالا

راه دوم: خرید مستقیم از طریق تماس تلفنی با شماره تماس 09144936133 و 09380626822

راه سوم استفاده از تلگرام و کانال تلگرامی ما: بنر کانال تلگرام ما در صفحه نخست سایت دیده میشود میتوانید با کلیک روی آن وارد کانال شوید و با شرایط خرید آشنا شوید.

humulus lupulus2

humulus lupulus

humulus lupulus1


لینک خرید آنلاین گیاه دارویی رازک از هربی کالا


.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی