گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

فروش کتیرای خرمنی : بدین وسیه به اطلاع دوستان عزیز می رسانیم مقدار 1500 کیلوگرم کتیرای زرد جهت مصرف صنعتی در انبار موجود می باشد. کتیرا ماده مترشحه از گیاه دارویی گون می باشد. این گیاه بیش از هزار گونه در ایران دارد که در مناطق کوهستانی رشد و نمو می کنند. استحصال کتیرا از گیاه دارویی گون بسیار آسان می باشد ولی روش های خاص خود را دارد. هر فردی میتواند بعد از یادگیری این کار را انجام دهد ولی قبل از هر چیز باید تجربه و دانش کافی را داشته باشد. از زمانهای قدیم کتیرا در آداب و سنن ایرانی از جایگاه بالایی برخوردار بوده و اکنون نیز با اضافه شدن مصارف صنعتی و غذایی این جایگاه بهبود پیدا کرده است و با توجه به افزایش میزان مصرف در جامعه بهره برداری از ان نیز به شدت افزایش یافته است. بر اساس همین شرایط از چند نظر باید در بهره برداری و مصرف کتیرا دقت نظر داشته باشیم.


مطالعه مقاله کامل کتیرا در سایت هربال مارکت


یکی از دوستان من در کرمان و یزد از بهره برداران کیترا می باشد که امسال نیز مقدار 1500 کیلوگرم کتیرای مرغوب برای مصارف صنعتی در انبار دارد. کتیرای موجود از نوع زرد می باشد. متقاضیان عزیز برای خرید می توانند با شماره تلفن 09144936133 یا 09380626822 مهندس قنبری تماس حاصل فرمایند. تصاویری که در این مقاله میبینید مربوط به بار کرمان می باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی