گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

رازک مخصوص

رازک اعلا موجود می باشد

بتاریخ اول خرداد 96


گیاه دارویی رازک تولید شهر تبریز با بهترین کیفیت و عطر و رنگ آماده فروش می باشد. گیاه دارویی رازک در ایران فقط در تبریز تولید میشود. مزرعه ما در تبریز واقع می باشد. و هر ساله محصول در فصل پاییز برداشت میشود. از این رو هر سال محصول برداشت شده و خشک میگردد. ما محصول تر بفروش نمیرسانیم. محصول رازک ما بصورت خشک شده و در بسته بندی های کوچک و عمده می باشد. به هیچ نحو امکان فروش محصول تر وجود ندارد لذا سوال نفرمایید.

تصویر محصول رازک ما در زیر آمده است. محصول رازک ما بصورت گل ماده خالص بوده و دارای رنگ سبز، عطر و اسانس بسیار بالا می باشد. محصول رازک به نور حساس بوده و در مقابل نور به سرعت اکسید میشود. بنابراین ما محصول را در داخل عایق نور بسته بندی کرده ایم و از این نظر مطمئن باشید که رنگ آن تغییر نکرده است.

رازک


طریقه فروش: نوع اول، فروش بسته های صد گرمی که در تصویر بالا می بینید. این بسته 15 هزار تومن می باشد. برای خرید به سایت هربی کالا مراجعه بفرمایید. در این صورت هزینه ارسال 10 هزار تومن می باشد و سایت آن را محاسبه خواهد کرد.

خرید عمده: برای خرید های بالای 10 کیلو تماس بگیرید تا بصورت تلفنی هماهنگ شویم. قیمت خرید عمده فرق می کند و بسیار پایین تر می باشد.

شماره تلفن جهت تماس با مهندس قنبری

09144936133

09380626822

02177538086

دفتر ما تهران خ شریعتی خ خواجه نصیر می باشد


لینک خرید آنلاین از هربی کالا


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی