گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

بذر گیاه دارویی بادرشبی دارای سرعت جوانه زنی بالایی می باشد و به سرعت رشد میکند. در منطقه شمالغرب کشور آن را اوخر بهار یا اوایل تابستان کشت میکنند و در عرض دوماه قابل برداشت می شود. بادرشبی یکساله بوده و زرین گیاه در یک خانواده قرار میگرند. بادرشبی گل هایی به رنگ آبی تا بنفش تولید میکند و همزامان با باز شدن گل، برداشت انجام میگرید. بیشتر مواد دارویی و معطر بادرشبی در گل می باشد. برداشت قبل از گلدهی از کیفیت دارویی بسیار پایینی برخودار می باشد.

نکات مهم زیر را مطالعه کنید…

  • قیمت خرده بذر گیاه دارویی بادرشبی هر گرم 5000 تومان می باشد.
  • قیمت خرید عمده از 100 گرم به بالا 200000 تومن کیلویی می باشد.
  • درصد جوانه زنی بذور بادرشبی 100 درصد می باشد.
  • برای خرید با دو شماره تلفن 02177526742 یا 09380626822 تمای حاصل بفرمایید.
  • خلوص فیزیکی بذر 100 درصد می باشد.
  • اسم علمی بذر بادرشبی مورد فروش Dracocephalum moldavica می باشد.
  • روش کشت (دستورالعمل کشت) به همراه بذر ارسال میگردد.
  • اطلاعات تکمیلی در مورد بذر گیاه دارویی بادرشبی
  • خرید آنلاین بذر گیاه دارویی بادرشبی به صورت گرمی و پاکتی
    زمین را شخم زده و با ادوات کشاورزی کلوخ شکنی کنید. بعد از آماده سازی زمین همانند کشت یونجه بذر بادرشبی را پاشیده و با ادواتی مانند ماله یا پنجه غازی بذر را با خاک مزرعه مخلوط کنید. دراین صورت بذر وارد بستر خاکی میشود و در صورت وجود رطوبت استارت رشد و جوانه زنی زده میشود. آبیاری کشت و بادرشبی مانند کشت یونجه و گندم می باشد و باید سعی شود تا مرحله 6 برگی گیاه از نظر آبیاری و علف های هرز حمایت گردد.

    نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت 6037997219892784 بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن 09380626822 نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

    نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

    نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

    آدرس دفتر و شماره تماس برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی 02177526742 و 09380626822 می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی