گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰
بذر گیاه دارویی جنسینگ قرمز وارداتی از کالیفرنیا موجود می باشد. مدتها بود که تصمیم داشتیم بذر جنسینگ قرمز را وارد کنید و آنرا در اختیار دوستانمان در ایران قرار دهیم. این کار بسیار دشوار و هزینه بر بود ولی بعد از کلی هماهنگی تعدا محدودی بذر وارد ایران کردیم. بذرها از شرکتی در کالیفرنیا خریداری شده و از طریق پست وارد ایالت پنسیلوانیا شده و از طریق دوستمان به دوبی ارسال شده و از دبی وارد تهران شده است. قیمت بالای بذری که بفروش میرسد به علت هزینه بالای شیپینگ می باشد. مطمئنا در مورد نحوه کشت و کار این بذر گیاه دارویی جنسینگ سوالات زیادی دارید. ما دو دستورالعمل خدمت شما به همراه بذر ارسال میکنیم. دستورالعمل اول متعلق به شرکت تولید کننده و به زبان انگلیسی می باشد و دستور العمل دوم ترجمه فارسی آن بوده و امیدواریم برای موفقیت شما در تولید گیاه جنسینگ مفید باشد.
نکات مهم زیر را مطالعه کنید…
    • قیمت خرده بذر گیاه دارویی جنسینگ قرمز هر عدد 8000 تومان می باشد.
    • قیمت خرید عمده از 100 عدد به بالا 6000 تومن محاسبه میگردد.
    • برای خرید با دو شماره تلفن 02177526742 یا 09380626822 تمای حاصل بفرمایید.
    • خلوص فیزیکی بذر 100 درصد می باشد.
    • درصد جوانه زنی بذور بالای 100 می باشد.
    • بذر تولید شرکت آمریکایی می باشد.
    • روش کشت (دستورالعمل کشت) به همراه بذر ارسال میگردد.
    • اطلاعات تکمیلی در مورد بذر گیاه دارویی جنسینگ قرمز
    • خرید آنلاین بذر گیاه دارویی جنسینگ قرمز
    • دستورالعمل کشت بذر جنسینگ در هربال مارکت
      بذر گیاه دارویی جنسینگ قرمز: کشت و کار گیاه دارویی جنسینگ جزئیات بسیار فراوانی دارد. آشنایی با جزئیات کشت و کار این گیاه نیازمند مطالعه در بسیاری از منابع موجود می باشد. حتی با مطالعه این منابع نیز نمیتوان در مورد موفقیت ۱۰۰ درصدی کشت و کار گیاه دارویی جنسینگ با قطعیت صحبت کرد. این بدان معنی می باشد که باید کشت انجام شده و تولید کننده به صورت تجربی موفقیت را بدست بیاورد و بعد از آن میتواند با قطعیت در مورد کشت و کار جنسینگ صحبت کند. تولید جنسینگ مانند تولید قارج خوراکی می باشد و تا وقتی یک فرد در مورد جزئیات آن تجربه کافی و البته درسته نداشته باشد نمیتواند ادعایی در این زمینه بکند.

      ببینید اگر این گیاه بومی مناطقی بود که ما در آنها ساکن هستیم میتوانستیم بگوییم که خب با مشاهده محیط رشد و نمو جنسینگ اطلاعات خوبی از نحوه برخورد با آن را بدست بیاوریم ولی متاسفانه جنسینگ اصلا بومی ایران نیست یا حداقل ما از محل رشد آن اطلاعی نداریم. بنابراین باید با کسی که در این مورد اطلاعاتی دارد صحبتکرده و مشاوره کشت بگیریم. در هر صورت در این مقاله اطلاعات خوبی در اختیار شما قرار داده میشود که با آن بتوانید استارت کشت را انجام دهید. همین جا به اظلاع می رسانم که در مورد درستی یانادرستی اطلاعات سایر سایت ها بنده پاسخگو نیستم و انجه را که در این مقاله مینویسم ملاک کشت قرار داده و به ان اعتماد کنید. ما در مرحله اولی تعداد ۴۰۰ بذر جنسینگ آمریکایی از کالیفرنیاوارد کرده ایم که به صورت خرده فروشی در دست فروش می باشد. متعاقب آن دستور العمل کشت آن نیز که توسط شرکت فروشنده ارسال شده بود ترجمه گردید ولی از انجایی که به هیچ کدام از پیجیدگی های موجود اشاره نکرده بود نا چار شدم یک هفته در مورد نحوه کشت و کار جنسینگ مطالعه و تحقیق کنم تا بلکه بتوانم دستورالعمل درستی از آن نوشته و در اختیار شما فرار دهم. این دستورالعمل متعلق به مهدی قنبری و هربال مارکت می باشد و خواهشمندم در انتشار ان حق کپی و رایت را رعایت بفرمایید. مقاله کامل: دستورالعمل کشت بذر جنسینگ در هربال مارکت


      نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت 6037997219892784 بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن 09380626822 نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

      نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

      نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

      آدرس دفتر و شماره تماس بانک بذر هربال مارکت برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی 02177526742 و 09380626822 می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی