گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

محصول جدیدی را که گروه کشت و کار هربال مارکت آماده کرده است بسته ای آموزشی در مورد بذور گیاهان دارویی و نحوه نگهداری از آنها می باشد. شما میتوانید آنرا به صورت عمده و خرده خریداری کرده و استفاده کنید. نام محصول جدید که در ارتباط با بذر گیاهان دارویی می باشد پک بذر گیاهان دارویی می باشد. این پک دارای 30 نوع بذر گیاه دارویی شناخته شده می باشد که اغلب همه ما با آنها تا حدودی آشنا هستیم. با توجه گسترش آموزش و کاشت گیاهان دارویی در دانشگاه ها و محموعه های آموزشی این پک میتواند به عنوان یک محصول کمک آموزشی در افزایش کیفیت آموزش به دانش آموزان و دانشجویان بسیار مفید باشد. در زیر به معرفی پک بذور گیاهان دارویی می پردازیم.

- تنوع بذر پک: 30 نوع بذر گیاه دارویی که در بخش توضیحات آورده شده است.

- بسته بندی: داخل ظروف شیشه ای مخصوص نگهداری بذر

- محتوای داخل ظرف: بذر به همراه پنبه و سیلیکاژل به عنوان جاذب رطوبت

- مقاله: یک مقاله مفصل در مورد تمام بذور و شرایط نگهداری آنها

- قیمت: قیمت یک پک کامل 500 هزار تومن می باشد.


تنوع بذر: ما سعی کرده ایم در این بسته بندی تنوع بالایی از بذر گیاهان دارویی مهم را بیاوریم و بنابراین 50 نوع بذر را برای بسته بندی آماده کرده ایم. و از بین این 50 نوع بذر 35 نوع پر اهمیت را انتخاب و برای پک آموزشی و عرضه در بازار آماده کرده ایم.

این گیاهان شامل: سرخارگل، بابونه، استویا، همیشه بهار کم پر، اسطوخودوس، بادرنجبویه، زوفا، گل گاوزبان ایرانی، گل گاوزبان اروپایی، آویشن، آرتیشو، چای ترش، بادرشبی، ختمی دارویی، جنسینگ، آویشن دنایی، آویشن شیرازی، ختمی زرد، استویا، مریم گلی کبیر، همیشه بهار پرپر، رازک، باریجه، کاسنی، کرچک، سنبل الطیب، گل راعی، زرین گیاه، مغربی، کینوآ، بومادران، ریحان، مزره، پنج انگشت و مرزنجوش می باشد. هر کدام از این بذور از نظر رشد و جوانه زنی کاملا تضمینی می باشند و هربال مارکت خود تولید کننده بذور این گیاهان می باشد.


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی