گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

پیشرفت در گیاهان دارویی با کمترین امکانات

گیاهان دارویی

من مهدی قنبری فارغ التحصیل از رشته گیاهان دارویی در مقطع ارشد از دانشگاه تربیت مدرس هستم. در این وبلاگ سعی میکنم اطلاعات مفیدی از فعالیت های علمی و اقتصادی در اختیار شما قرار دهم.

  • ۰
  • ۰

گلدان فشرده جی فی

گلدان فشرده جی فی: برخی بذور گیاهان دارای شرایط خاصی برای جوانه زدن و رشد می باشند. یعنی به سختی جوانه می زنند و اگر جوانه زنی کنند به سختی به رشد خود ادامه میدهند. این بذور نیاز دارند تا مراقیت های بیشتری از آنها شود تا در مرحله مناسب به گلدان اصلی انتقال داده شوند. امروزه گلدانهای متنوع و متعدد زیادی برای این کار تولید شده است اما جی فی پلیت یک از بهترین گلدانها برای کاشت و جوانه دار کردن بذور می باشد. جی فی پلیت دارای مقداری مواد غذایی برای پشتیبانی رشد بذر جوانه زده می باشد.

نکات مهم زیر را مطالعه کنید…

    • قیمت هر جی فی: هر عدد 2000 تومان می باشد.
    • فروش عمده گلدان فشرده جی فی نداریم
    • برای خرید با دو شماره تلفن 02177526742 یا 09380626822 تمای حاصل بفرمایید.
    • جی فی محصولی وارداتی می باشد
    • تمام جی فی ها سالم می باشند
    • روش استفاده از جی فی (دستورالعمل استفاده) در پایین توضیح داده شده است.
    • خرید آنلاین جی فی یا گلدان فشرده از هربی کالا
    • تصویر جی فی آب کشیده و ابعاد آن

      جی فی پلت استارتر هر گونه بذر، قلمه و نشاء می باشد که حاوی پیت ماس ، و ترکیب چندین نوع مواد مغذی دیگر می باشد که تولید و تکنولوژی آن انحصارا در اختیار شرکت جی فی می باشد. جی فی را درون یک لیوان یا کاسه پلاستیکی قرار داده و مقداری آب روی آن بریزید. پس از گذشت 5 دقیقه جی فی متورم شده و آماده استفاده یا کاشت بذر یا قلمه می باشد. پس از متورم شدن جی فی با استفاده از یک مداد یا چوب کبریت سوراخی با عمق کم و مناسب با بذر ، قلمه یا نشاء ایجاد کرده و آن را درون پلت قرارد اده و روی آن را با محتویات پلت پر نمایید جی فی پلت همیشه باید رطوبت داشته باشد . زمانی که جی فی پلت مرطوب باشد رنگ آن قهوه ای تیره می باشد و با از دست دادن رطوبت رنگ آن به قهوا ه ای روشن بدل می گردد. می توان بسته به نوع گیاه آن را در سینی آب به صورتی که یک سانت آن در آب فرو رفته باشد قرار داد.
      توری جی فی پلت چیست ؟ این توری حاوی عناصر غذایی مورد نیاز گیاه بوده و پس از قرار گیری در داخل خاک تجزیه می شود. این توری محافظ و نگهدارنده انسجام پلت متورم شده است. این توری مانعی برای خروج ریشه ایجاد نمی کند. و بعد از انتقال به محیط اصلی توری مورد نظر تجزیه می گردد و از بین می رود.
      چه زمان باید جی فی پلت را محیط کشت اصلی انتقال داد ؟ زمانی که گیاه داخل جی فی پلت به اندازه کافی رشد کرده و ریشه ها از اطراف توری خارج شده. در این زمان باید گیاه را به همراه جی فی پلت به محیط کشت بزرگتر و یا اصلی انتقال داد.
      مزایای استفاده از جی فی پلت چیست ؟ جی فی پلت یک محیط کشت استریل برای رشد گیاه بوده و سرعت رشد گیاه را افزایش داده و محصول با کیفیت بالا به شما ارائه می دهد.


      نحوه فروش: فروش به صورت نقدی می باشد. در صورتی که امکان خرید حضوری نداشته باشید میتواند با واریز مبلغ بذر و هزینه ارسال به شماره کارت 6037997219892784 بنام مهدی قنبری، بانک ملی و ارسال ادرس و کد پستی خود به شماره تلفن 09380626822 نسبت به دریافت مرسوله خود از طریق پست یا باربری منتظر بمانید.

      نحوه ارسال: ارسال به صورت پشت پیشتاز و باربری می باشد.

      نوع بسته بندی: بسته بندی بذور کاملا استاندارد بوده و در ظروف پلاستیکی و فلزی می باشد.

      آدرس دفتر و شماره تماس بانک بذر هربال مارکت برای خرید عمده و حضوری: برخی از مشتریان تمایل دارند برای خرید به صورت حضوری اقدام کنند. این قبیل از مشتریان میتوانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان شریعتی، سه راه طالقانی، خیابان خواجه نصیر طوسی، ساختمان شادی، پلاک 219، واحد نهم، طبقه پنجم با هماهنگی قبلی برای خرید تشریف بیاورند. شماره تلفن هماهنگی 02177526742 و 09380626822 می باشد.



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی